Blog gratis
Reportar
Editar
¡Crea tu blog!
Compartir
¡Sorpréndeme!
Yushiko's Bloc
Sotto kaze ni notte...
14 de Octubre, 2007    Hola,HolitaP

Konnichi wa!!!!

 Konnichi wa!!!

Bones!!! Ja dicque no m’agrada molt escriure y no actualitzaré molt, perquè em fa una mandra increïble...Soc una mica vaga u.U, però s’intentara... 
                                           

Doncs... no se que escriure ¬¬, estic una mica cansada ahir em vaig anar a fer nones molt tard, perquè vam fer una passejada nocturna a Cardedeu.
No em fan mal les cames, però tinc soneta xD...Aixx...

També estic molt nerviosa la Pauleta ja esta apuntet de néixer, i tinc unes ganes de que hi surti ja...La meva primera cosina per part la meva mare, quina il·lusió...Afanyat Paula...xD

Ja me cansat... emvaig a posar una mica d’ordre a la meva habitació, que sembla una selva xD

Apa adeu!!!
Palabras claves ,
publicado por yushichan a las 15:45 · Sin comentarios  ·  Recomendar
 
Más sobre este tema ·  Participar
Comentarios (0) ·  Enviar comentario
Enviar comentario

Nombre:

E-Mail (no será publicado):

Sitio Web (opcional):

Recordar mis datos.
Escriba el código que visualiza en la imagen Escriba el código [Regenerar]:
Formato de texto permitido: <b>Negrita</b>, <i>Cursiva</i>, <u>Subrayado</u>,
<li>· Lista</li>
AL MARGEN
(^.^)Konnichi wa(^.^)
Benvinguts tots i totes al meu Bloc!!!
Deixeu algun comentari!!!
(^.^)Gràcies(^.^)
SOBRE MÍ
FOTO

Yushiko

Estic bojament enamorada del Japó, i tot el que te a veure amb aquest meravellós país...
J-Music, anime, l’idioma, la seva cultura i la seva religió, em fascinen.
A mes a mes m’agrada la fotografia,

» Ver perfil

ads real estate - Los Angeles real estate
parcelasamigosweb gratuitocomunidad librosanimales
EN IMAGEN

L'imatge

L
CALENDARIO
Ver mes anterior Mayo 2024 Ver mes siguiente
DOLUMAMIJUVISA
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
NUBE DE TAGS  [?]
ENLACES
FULLServices Network | Blog gratis | Privacidad